Dag 2 en 3 Bengalore! - Reisverslag uit Bangalore, India van Marnix Gymnasium India 2017 - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 Bengalore! - Reisverslag uit Bangalore, India van Marnix Gymnasium India 2017 - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3 Bengalore!

Door: De Indiagroep

Blijf op de hoogte en volg Marnix Gymnasium

19 Februari 2017 | India, Bangalore

Hallo allemaal!
Oei, de wekker gaat toch wel erg vroeg. Om half acht kwamen we allemaal uit ons bedje na een wel verdiende nachtrust na 10 uur wachten op het vliegveld. De vorige avond speelden we met zijn alle gezellig weerwolven op het dakterras. Myrthe werd steeds als aller eerste geëlimineerd, Amarens mocht nooit weerwolf zijn en Valentijn was een hele slechte verteller. Lachen natuurlijk maar vooral heel erg gezellig, we zijn al binnen twee dagen een hele hechte groep geworden.

Na het ontbijt vertrokken we in onze mooiste kleren naar de kerk. Hier hebben wij de dienst bijgewoond en hadden we de mogelijkheid wat te vertellen over Yuvalok. Na de dienst waren veel mensen geïnteresseerd en beantwoordden wij hun vragen. Hartstikke leuk natuurlijk al was het verstaan van de mensen soms best lastig.

Hierna reden we naar huis in de prachtige Yuvalok schoolbus (Die, by the way, best wel laag is, zowat de hele groep heeft zijn kop al gestoten.)Alleen de ritten in de schoolbus zijn al een enorm feest door de omgeving. Bizar om al die drukte, huizen en vervoersmiddelen te zien. Je hoort wel duizend keer per dag TOET en het verkeer wordt nauwelijks geregeld. Best wel stressend, maar ook bijzonder om mee te maken.

Eenmaal bij Yuvalok aangekomen kregen we een heerlijke lunch en hadden we tijd voor onszelf. Lekker chillen op het dakterras of voorbereidingen treffen voor onze lessen (die morgen al beginnen OMG).

Vervolgens was het tijd voor …………. Sari shopping! Na een korte busrit kwamen we aan in een grote winkel met meer sari’s dan je kunt tellen. Alle girls hadden dan ook moeite met kiezen, alhoewel niet alleen de girls. Aron ging een gekke weddenschap aan met Jasper en Valentijn aan en kocht een prachtige gele sari die hij op de ceremonie volgende week ook gewoon zal dragen. De gekkerd. Behalve de girls en Aron is Joël ook geslaagd. Hij heeft een prachtig pak gekocht.

Na het shoppen gingen we nog naar een grote supermarkt. SO HÉ, INSLAAN GEBLAZEN. Iedereen vertrok met een voorraadje frisdrank, chips en oreo’s. Treat yourself!

Vanavond lekker eten en de laatste voorbereidingen treffen voor de lessen. Straks weer onder de sterren een potje weerwolven. Nu al zin in.
Kusjes en knuffels!
De Indiagroep 2017

• 19 Februari 2017 - 19:46

Willy Klein:

Wens iedereen veel succes en plezier bij het lesgeven!
    Lieve groet, Willy

• 20 Februari 2017 - 08:01

Ges:

Wat een leuk verslag weer! Heel veel plezier en succes met het lesgeven!

• 20 Februari 2017 - 09:31

Kom:

Goed te lezen dat jullie inmiddels helemaal geland zijn daar! Geniet van het mooie weer en morgen van het lesgeven. Hebben jullie de heerlijke bloemkool al geproefd? Hartelijke groeten aan Sam en Shoba

• 20 Februari 2017 - 23:31

Hallo: